Celso Emilio, O poema ROMANCE INCOMPLETO posto en pedra na Parroquia de Gargamala


16-08-2017

A Escola de Canteiros da Deputación de Pontevedra tallou en pedra o poema “Romance incompleto” que foi colocado o día 27 de Xullo do 2017 na parroquia de Gargamala para que Fuco Pérez resida pra sempre nese lugar.

No Acto participaron o alcalde de Mondariz, Juan Carlos Montes Bugarín, a diputada provincial, Consuelo Besada, o secretario da Asociación de Funcionarios para a Normalización Lingüística e presidente do Foro E. Peinador, Xosé GonzálezLuis Ferreiro director da Fundación Celso Emilio Ferreiro, un grupo de pandereteiras de Gargamala, a presidenta da Asociación de Mulleres Rurais e dous nenos que leeron o “Romance incompleto”.

La Escuela de Canteros de la Diputación de Pontevedra talló en piedra el poema “Romance incompleto” que fué colocado el día 27 de Julio del 2017 en la parroquia de Gargamala para que Fuco Pérez resida para siempre en ese lugar.
En el acto participaron el alcalde de Mondariz, Juan Carlos Montes Bugarín, la diputada provincial, Consuelo Besada, el secretario de la Asociación de Funcionarios para la Normalización Lingüística y presidente del Foro E. Peinador, Xosé González, Luis Ferreiro director de la Fundación Celso Emilio Ferreiro , un grupo de pandereteiras de Gargamala, la presidenta de la Asociación de Mujeres Rurales y dos niños que leyeron el “Romance incompleto”.

20170803_181636.2

 

 

Romance incompleto
Fuco Pérez sin segundo,
vecino de Gargamala
viudo, mayor de edad,
propietario de una cabra
y de un terrón que produce
cinco docenas de patatas.

Fuco Pérez sin segundo,
furibundo iconoclasta,
padre de un niño tullido
plantado delante de la choza.

Por obstinado inconformista
te tienen fichado los guardias;
por hereje y descreído
tocan hierro las beatas.

Fuco Pérez sin segundo,
nadie sabe lo que te pasa.
Tienes el día, tienes la noche,
tienes los pájaros del alba,
tienes las estrellas del cielo,
tienes las calles y las carreteras.

Fuco Pérez sin segundo,
¿qué te falta?…

Longa noite de pedra 1962 

 

 

Artigos relacionados


Inauguración da cuarta tempada de “Poesía de OídAs” – Sesión de diciembre: Homenaxe a Celso Emilio Ferreiro no seu centenario
Redondela: proxección de 100% CEF e coloquio co seu director, Aser Álvarez
A ESO do colexio público Celso Emilio Ferreiro de Vigo homenaxea ao escritor