RSS Novas
+ Novas
- Presentación do libro “Onde o mundo se chama Celso Emilio Ferreiro” na Feira do Libro de Lugo
- Homenaxe a Celso Emilio no CPI A Picota (Mazaricos)
- Presentación do documental 100% CEF na Academia de Cine
- Homenaxe a Celso Emilio Ferreiro do IES Fernando Wirtz de A Coruña
- Ramón Nicolás gana o premio da AELG polo libro “Onde o mundo se chama Celso Emilio Ferreiro”
Histórico de publicacións
Feb
14
2012
Recollemos aquí a noticia emitida pola Axencia Efe:
La diputada socialista orensana Laura Seara ha registrado una proposición no de ley en el Congreso para que el Gobierno colabore en la realización de las actividades enmarcadas en el Año Celso Emilio Ferreiro.
Este año 2012, en el que se cumple el centenario del nacimiento de Ferreiro, ha sido declarado unánimemente por el Parlamento de Galicia como Año Celso Emilio Ferreiro, para cuya celebración está prevista la realización de numerosas actividades relacionadas con la figura del escritor.
La parlamentaria expresó su “confianza” en que esta iniciativa sea apoyada por todos los grupos del Congreso, y espera “que el Gobierno tenga la sensibilidad suficiente para poner en valor una figura literaria, política y humana de la talla de Ferreiro”.