Celanova remata os preparativos da ‘V Noite do poeta’ en honor a Celso Emilio/Celanova ultima la ‘V Noite do poeta’ en honor a Celso Emilio

Aug 13, 2013 editor de CEF novas

13-08-2013

A rúa Celso Emilio Ferreiro de Celanova ,ultima os preparativos para a quinta edición da ‘Noite do poeta‘, unha celebración lúdico-gastronómica coa cal veciños e comerciantes desta céntrica rúa despiden as festas de verán cunha homenaxe ao escritor no 34 aniversario do seu pasamento.
Os actos comezarán ás 20,30 horas coa proxección do documental biográfico ‘100% CEF‘ do director celanovés Aser Álvarez, e gañador do premio ‘Mestre Mateo 2013′. Seguiralle un recitado de poemas e, a partir das 21.30 horas, inicio da cea popular.
A partir das 22.45 horas comezarán os actos máis lúdicos coa verbena, sorteos de carros e a verbena cun trío musical.

La calle Celso Emilio Ferreiro de Celanova ultima los preparativos para la quinta edición de la ‘Noite do poeta’, una celebración lúdico-gastronómica con la cual vecinos y comerciantes de esta céntrica calle despiden las fiestas de verano con un homenaje al escritor en el 34 aniversario de su fallecimiento.
Los actos comenzarán a las 20,30 horas con la proyección del documental biográfico ‘100% CEF‘ del director celanovés Aser Álvarez y ganador del premio “Mestre Mateo 2013“. Le seguirá un recitado de poemas y, a partir de las 21.30 horas, inicio de la cena popular.
A partir de las 22.45 horas comenzarán los actos más lúdicos con la verbena, sorteos de carros y la verbena con un trío musical.

 

 

Artigos relacionados


Inauguración da cuarta tempada de “Poesía de OídAs” – Sesión de diciembre: Homenaxe a Celso Emilio Ferreiro no seu centenario
Celso Emilio e o Estatuto do 1936
A placa na casa de Celso Emilio Ferreiro en Celanova