Poesía y periodismo fueron de la mano en Celanova

Mar 19, 2012 editor de CEF novas

Ourense / la voz  19 de marzo de 2012 05:05 GMT.

Poesía y periodismo fueron de la mano en Celanova. La clausura del primer Encontro de Xornalismo Onde o Mundo se chama Celanova sirvió para hacer un recorrido por la trayectoria periodística de Manuel Curros Enríquez y Celso Emilio Ferreiro. «Quixen falar de como dous escritores e grandes poetas se meten no xornalismo e son grandes xornalistas, cada un a súa maneira, xa que non foi igual Curros que Celso Emilio», indicó Xosé Luis Méndez Ferrín, presidente de la Real Academia Galega, y encargado de clausurar las jornadas en la sede de la Fundación Curros Enríquez. Su charla estuvo prologada por Luis González Tosar, poeta y presidente del Pen Clube de Galicia.

En su intervención, titulada É posible facer literatura no xornalismo actual, Méndez Ferrín quiso hablar sobre la independencia en el periodismo actual, tanto intelectual como ideológica: «Son preguntas e dubidas que eu teño e que están pendentes de resolver».

El evento, que estaba dirigido a estudiantes de periodismo de la Universidad de Santiago, profesionales y público en general, también contó con la presencia del conselleiro de Cultura, Jesús Vázquez, que destacó el compromiso con la sociedad de los dos poetas celanovense: «Curros e Celso Emilio son dous dos meirandes poetas civís galegos; inconformistas e cunha personalidade absolutamente magnética».

El conselleiro ourensano también recordó que el objetivo de esta iniciativa era reforzar la faceta periodística de Curros Enríquez, ya que a través de sus escritos publicados se viaja por los acontecimientos más significativos de finales del siglo XIX y principios del XX.

«Periodismo e poesía son no caso de Celso Emilio e Curros dúas caras da mesma moeda»

Jesús Vázquez

«O escritor ten que intervir e a forma máis directa de facelo é a través do xornalismo»

Xosé Luis Méndez Ferrín

Artigos relacionados


Celso Emilio Ferreiro, poema de Antonia Arbona musicado por Joan Manel Escobedo
Maria Soliña, Pipeline Music
Mil versos para Celso Emilio,Maratón radiofónico en directo